


17,34 zł
14,10 zł

17,33 zł
14,09 zł

16,31 zł
13,26 zł

11,22 zł
9,12 zł


W regulaminie Sklepu Internetowego działającego pod adresem https://strefapakowania24.pl/, określamy zasady składania zamówień i sprzedaży produktów.
§1
Słownik użytych w regulaminie pojęć:
- Sklep Internetowy – strona internetowa, działająca pod adresem https://strefapakowania24.pl/, na której oferujemy produkty i usługi oraz zawieramy umowy,
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Nami czynności prawnej, niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego
- Klient (Ty) – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną i która dokonuje zmówienia w Sklepie Internetowym,
- Sprzedający (My) – forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830
- Produkt – towar lub usługa oferowany do sprzedaży w Sklepie Internetowym,
- Regulamin – Regulamin sklepu internetowego,
- Umowa – sprzedaż towarów lub świadczenie usług, za pośrednictwem sklepu internetowego, zawierane na odległość pomiędzy stronami, gdzie jedną ze stron jest Klient, a drugą Sprzedający,
- Zamówienie - oświadczenie woli do zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego,
- RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
§2
- Regulamin określa zasady dotyczące zawierania umów za pośrednictwem Sklepu Internetowego i wykonywania tych Umów.
- Nasze dane kontaktowe znajdziesz w zakładce „Kontakt”.
- Postanowienia Regulaminu dotyczące prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy oraz Naszej odpowiedzialności względem Konsumenta zawierającego umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie oraz w przypadku braku porozumienia, obowiązują przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta z późn. zm., ustawy z dnia
23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich
oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
z późn. zm.
- W celu prawidłowego korzystania ze sklepu Internetowego będziesz potrzebował:
- urządzenia z dostępem do sieci Internet
- przeglądarkę internetową obsługująca JavaScript oraz pliki cookies
- aktywny adres e-mail.
- Założenie konta w Sklepie Internetowym umożliwi Ci:
- zmianę danych kontaktowych,
- uzyskiwanie informacji o historii dokonanych wcześniej zamówień,
- podgląd statusu aktualnych zamówień.
- Nie musisz zakładać konta, aby zawrzeć Umowę za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
- Aby zawrzeć Umowę musisz złożyć Zamówienie i podać wszystkie dane wymienione w §6 ust.4 pkt 4 Regulaminu.
- Konto zakładasz jednorazowo. Podczas zakładania konta podaj następujące dane:
- login: adres e-mail, na który będą wysyłane informacje dotyczące realizacji Zamówienia,
- imię i nazwisko (osoba fizyczna) lub nazwę firmy,
- adres zamieszkania (osoba fizyczna) lub siedziby firmy: ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość oraz kraj,
- Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) lub numer nadany z tytułu rejestracji do podatku od wartości dodanej w kraju Unii Europejskiej (VAT-UE) lub podatku o podobnym charakterze w kraju trzecim (obowiązkowe, jeśli nie jesteś Konsumentem),
- numer telefonu,
- hasło.
- Po założeniu konta w Sklepie Internetowym, za pośrednictwem poczty elektronicznej, otrzymasz potwierdzenie rejestracji.
- Jesteśmy administratorem twoich danych osobowych.
- Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych: Inspektor ochrony danych forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830, adres e-mail: rodo@strefapakowania24.pl.
- Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych – w tym informacje o pozostałych celach oraz podstawach prawnych przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdziesz w Sklepie Internetowym w Polityce prywatności.
- Dane osobowe, o których mowa w ust. 1, są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) – dalej: Rozporządzenie RODO - w celu realizacji usług, o których mowa w Regulaminie, prowadzenia postępowań reklamacyjnych oraz w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego, a także w przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w Sklepie Internetowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia RODO, mogą być przetwarzane do celów:
- przesyłania informacji handlowych dotyczących produktów w formie przesyłania email.
- udzielenia odpowiedzi na pytania wskazane w formularzu kontaktowym,
- badania rynku pod kątem poziomu satysfakcji, zachowania i preferencji Zamawiającego
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji usług określonych w Regulaminie. W przypadku zgód, o których mowa w ust. 4, podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Dane osobowe będą przechowywane:
- przez okres 5 lat w związku z założeniem konta, liczonych od dnia założenia, w przypadku niepodejmowania przez ten okres działań na koncie,
- przez okres 5 lat liczony od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje, postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione w związku z realizacją usług, o których mowa w Regulaminie,
- do momentu cofnięcia zgody wyrażonej przez Zamawiającego w celach określonych w ust. 3,
- Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- Cofnięcie zgody w celach określonych w ust. 4 następuje poprzez zgłoszenie drogą mailową na adres email rodo@strefapakowania24.pl. Informacja taka musi zawierać dane osobowe tożsame z danymi podanymi przy wyrażeniu zgody, tj. imię i nazwisko, adres email oraz określenie, której zgody dotyczy cofnięcie (w przypadku braku takiego określenia, cofnięcie zgody będzie dotyczyło każdego celu).
- W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
§6
- Zamówienia w sklepie internetowym możesz złożyć przez całą dobę, z wyłączeniem okresów przerw technicznych, określonych komunikatem informacyjnym.
- Ceny produktów znajdujących się w sklepie internetowym wyrażamy w złotych i są cenami brutto. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia przez Ciebie zamówienia.
- Jeśli złożysz zamówienie w dni robocze po godzinie 15:00 (czasu polskiego)
oraz w soboty i dni ustawowo wolne od pracy, będziemy je traktować jak złożone
w następnym dniu roboczym. - Zamówienie złożysz w następujący sposób:
- Dokonaj wyboru produktu, które zamierzasz kupić, poprzez użycie przycisku „Do koszyka",
- w trakcie wyboru produktów przez cały czas masz możliwość uzyskania informacji o swoim zamówieniu, poprzez kliknięcie przycisku “Koszyk",
- po zakończeniu wybierania produktów, na stronie „Zawartość Twego koszyka", zweryfikuj ostatecznie i zatwierdź produkty poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam”,
- dokonaj wyboru sposobu dostawy i formy płatności oraz wprowadź dane adresowe niezbędne do realizacji zamówienia:
- nazwisko i imię albo nazwa firmy,
- adres dostawy,
- adres email,
- numer telefonu,
- w oknie „Zawartość Twojego Koszyka” znajdziesz zestawienie wszystkich produktów, które zamierzasz kupić, wraz z ich cenami jednostkowymi brutto oraz kosztami dostawy,
- aby zrealizować zamówienie złóż oświadczenie o zapoznaniu się z regulaminem w jego aktualnej wersji. Regulamin zamieściliśmy w sklepie internetowym, w zakładce „Regulamin”,
- Zamówienie złożysz poprzez funkcjonalność „Zamawiam i płacę”. Jeśli użyjesz tej funkcjonalności, będzie to oznaczało, że zawarliśmy umowę.
§7
- Przyjęcie zamówienia złożonego drogą elektroniczną potwierdzimy niezwłocznie na adres email przypisany do zamówienia. Wraz z potwierdzeniem prześlemy Ci podsumowanie zamówienia z wyszczególnieniem kupionych produktów, ich cen jednostkowych, kosztu dostawy oraz wartości brutto zamówienia.
- Płatności możesz dokonać:
- zwykłym przelewem na Nasz rachunek bankowy;
- za pomocą karty płatniczej (Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A.):
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
- za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper
- Jeśli wybierzesz płatność za pośrednictwem platformy płatniczej Płatności Shoper, obsługę płatności online będzie świadczył podmiot Blue Media S.A.
- Możliwe sposoby płatności i warunki realizacji zamówienia zamieściliśmy w sklepie internetowym, w zakładce „Czas realizacji i koszty dostawy”.
- Jeśli wybierzesz płatności z góry, zamówienie możesz opłacić w terminie do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Po zrealizowanej dostawie produktów lub gdy otrzymamy płatność z góry, wystawimy elektroniczną fakturę. Żądanie wystawienie faktury żądasz w momencie akceptacji regulaminu, podczas składania zamówienia w sklepie internetowym, chyba że do wystawienia faktury obligują nas przepisy prawa. Płatności przyjmujemy w złotych polskich (PLN) oraz wystawiamy fakturę w języku polskim w walucie polskiej. Fakturę doręczymy Ci pocztą elektroniczną jako pliki w formacie PDF, co akceptujesz, potwierdzając regulamin podczas składania zamówienia.
§8
- Dostawę produktów zrealizujemy w terminie do 5 dni roboczych po dniu wpływu na nasz rachunek bankowy kwoty, równej wartości brutto zamówienia.
- Dostawę produktów zrealizujemy w sposób wybrany i określony przez Ciebie w zamówieniu. Koszty dostawy doliczymy do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Ciebie zamówienia. Wysokość kosztu dostawy możesz podejrzeć w “Koszyku” podczas procesu składania zamówienia.
- Zastrzegamy możliwość zmiany formy i kosztów transportu w przypadku, gdy zamówisz produkty o dużym gabarycie, nietypowych kształtach lub zróżnicowanych wymiarach.
- Warunki dostawy umieściliśmy w sklepie internetowym, w zakładce „Czas realizacji i koszty dostawy”.
§9
- Przyjmiemy na siebie odpowiedzialność za dostarczenie do Ciebie produktu bez wad. Jesteśmy odpowiedzialni, z tytułu rękojmi, za wady produktu, jeśli:
- istniały w chwili dostarczenia produktu lub
- wynikają z przyczyny tkwiącej w produkcie, w chwili dostarczenia produktu.
- Ponosimy odpowiedzialność za dostarczenie produktów, które są niezgodne z zamówieniem lub niepełnowartościowe.
§10
- Przepisy niniejszego paragrafu oraz §9 regulaminu będziemy stosować w przypadku, gdy jesteś konsumentem.
- Możesz odstąpić od zawartej umowy bez podania przyczyny i ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu odstąpienia. umowę, od której odstępujesz, uznamy za niezawartą, z zastrzeżeniem ust. 6.
- Aby odstąpić od umowy, złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu, a jeżeli produkt jest dostarczany partiami - od doręczenia ostatniej jego części.
- Oświadczenie możesz złożyć:
- pisemnie - w celu odstąpienia od umowy wykorzystaj formularz odstąpienia, do którego prześlemy Ci link wraz z informacją podsumowującą zmówienie. Formularz możesz także pobrać w sklepie internetowym, w zakładce „Zwroty i reklamacje”. Oświadczenie wyślij do czasu upływu terminu odstąpienia – ważna jest data wysyłki,
- drogą elektroniczną, przesyłając je na adres kontakt@strefapakowania24.pl. W tym przypadku niezwłocznie potwierdzimy drogą elektroniczną odebranie oświadczenia.
- W przypadku, gdy odstąpisz od umowy, zobowiązany będziesz do zwrotu zakupionego produktu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Wystarczy abyś wysłał produkt przed upływem terminu i zachował stosowny dokument, będący potwierdzeniem wysyłki. Bezpośrednie koszty zwrotu Produktu poniesiesz Ty, z zastrzeżeniem postanowień ust. 6. Zwracany produkt odeślij na adres, który znajdziesz w sklepie internetowym w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- Jeśli odmówisz przyjęcia lub z innej przyczyny nie odbierzesz zamówionych produktów dostarczonych za pobraniem, nie jest to równoznaczne z odstąpieniem od umowy, o ile nie złożysz jednocześnie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W przypadku gdy odstąpisz od umowy, zwrócimy Ci wpłaconą kwotę za produkt objęty zwrotem z uwzględnieniem uiszczonych kosztów dostawy zamówionego produktu, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu. Jeżeli jednak wybrałeś sposób dostawy inny niż najtańszy z tych, które oferujemy dla danego zamówienia, nie będziemy zobowiązani do zwrotu poniesionych przez Ciebie dodatkowych kosztów, w tym różnicy pomiędzy wybraną a najtańszą opcją przesyłki. Zwrotu płatności dokonamy w taki sam sposób, jakiego użyłeś do zapłaty, chyba że uzgodnimy wspólnie inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Nas z dodatkowymi kosztami. Zwrot płatności zrealizujemy w chwili, gdy otrzymamy:
- zwrot produktów lub
- dowód odesłania produktu
- Mimo odstąpienia od umowy, będziesz odpowiadać za zmniejszenie wartości produktu, jeśli wyniknie ono z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i właściwości produktu.
§11
- W przypadku niezgodności produktów z Umową, w terminie 2 lat od dnia dostarczenia produktów, możesz złożyć reklamację:
- na piśmie lub
- pocztą elektroniczną
W reklamacji możesz zażądać:
- obniżenia ceny,
- usunięcia wady,
- wymiany produktu na wolny od wad,
- dostarczenia brakującego produktu
- możliwości odstąpienia od umowy.
- Do złożenia reklamacji możesz wykorzystać Wzory dokumentów, które zamieściliśmy na stronie sklepu internetowego, w zakładce „Zwroty i reklamacje”.
- Jeśli nie uwzględnisz w reklamacji wystarczających do rozpatrzenia informacji, wezwiemy Cię o ich uzupełnienie ich i przesłanie na adres mailowy. Możemy również wezwać Cię do zwrotu na Twój koszt produktu, który jest przedmiotem reklamacji.
- Jeśli złożysz reklamację, nie wyklucza to możliwości abyś dochodził dalszych roszczeń na drodze postępowania sądowego.
- W przypadku, gdy uznamy reklamacje za uzasadnioną, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie, ale nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym złożysz reklamację. W zależności od Twojego żądania:
- obniżymy cenę,
- usuniemy wady produktu,
- dostarczymy Ci pełnowartościowy bądź brakujący produkt
- zwrócimy Ci równowartość produktu.
Należną kwotę, w tym różnicę wynikającą z obniżenia ceny, zrealizujemy przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy oraz wystawimy fakturę korygującą.
- W przypadku, gdy nie uznamy w całości lub części reklamacji za uzasadnioną możesz:
- skierować sprawę do sądu powszechnego,
- w uzgodnieniu z nami, podjąć próbę rozstrzygnięcia sporu w sposób pozasądowy. W tym celu możesz skierować sprawę do:
- stałego sądu polubownego działającego przy właściwym wojewódzkim inspektorze inspekcji handlowej
- właściwego wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej, o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Pozasądowe rozstrzygnięcie sporu będzie możliwe tylko za obopólną zgodą - Twoją i Naszą. O zgodnie na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich poinformujemy Cię, w przypadku odmowy uznania reklamacji. Szczegółowe procedury w zakresie pozasądowego rozstrzygania sporów znajdziesz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów http://www.uokik.gov.pl, na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, a także u powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów.
- Masz możliwość skorzystania z platformy internetowej ODR, która ułatwia polubowne rozwiązywania sporów. Platforma dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Warunki i tryb rozwiązywania sporów za pośrednictwem tej platformy ODR określają odrębne przepisy.
- W zakresie nieuregulowanym w regulaminie, prawa i obowiązki Twoje i Nasze, w przypadku stwierdzenia wady produktu określone są przez przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności przepisy o rękojmi przy sprzedaży.
§12
W przypadku gdy nie jesteś konsumentem:
- Odpowiadamy jedynie za rzeczywistą szkodę, w granicach wartości brutto zamówienia.
- Masz prawo żądać jedynie usunięcia wady lub wymiany produktu na wolny od wad, w przypadku, gdy produkt jest niezgodny z umową.
- Prawo usunięcia wady lub wymiany produktu wygasa, jeżeli nie zbadałeś produktu bezpośrednio po jego doręczeniu w obecności dostawcy i nie powiadomiłeś Nas tego samego dnia o wadzie wraz z jej opisem za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Z zastrzeżeniem powyższego, zastosowanie będzie miały zapisy z §11. ust. 1-4 i ust. 7-8 z tym, że reklamację możesz złożyć w terminie 14 dni od dnia doręczenia produktu.
- W przypadku, gdy uznamy reklamację za uzasadnioną niezwłocznie Cię o tym poinformujemy i dostarczymy pełnowartościowy produkt. Jeśli nie będziemy mieć możliwości dostarczenia pełnowartościowego produktu, zwrócimy Ci kwotę odpowiadającą wartości brutto zamówienia.
§13
- Klienci sklepu internetowego mogą skorzystać z nieodpłatnej usługi Newslettera. Jeśli wyrazisz na to zgodę, na wskazany adres email będziemy przesyłać informacje handlowe w zakresie:
- opisu aktualnej oferty handlowej,
- promocji,
- powiadomień o nowych produktach.
- Oświadczamy, że w ramach usługi Newsletter nie będziemy dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
- Umowę na usługę Newsletter możesz zawrzeć w sklepie internetowym, przez zaznaczenie opcji „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830 moich danych osobowych w celu przesyłania informacji handlowych dotyczących produktów i usług”.
- W każdym czasie możesz wypowiedzieć korzystanie z usługi ze skutkiem natychmiastowym. W tym celu, użyj funkcjonalności „Zrezygnuj z newslettera” zawartej w egzemplarzu Newslettera.