Za zakupy w naszym Sklepie Internetowym zapłacisz:
Przelewem online (Shoper Płatności)
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest Blue Media S.A.
Płatność kartą
Akceptujemy płatności dokonywane przy pomocy następujących kart kredytowych i debetowych: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
Przelew tradycyjny
Jeżeli chcesz, możesz skorzystać również z opcji przelewu standardowego. Na wpłatę czekamy maksymalnie do 5 dni roboczych – po tym czasie, jeśli płatność nie wpłynie – zamówienie jest automatycznie anulowane. W celu opłaty za zamówienie należy wpłacić jego sumę na następujące dane:
forECOMM Sylwia Jazgara ul. Wyspiańskiego 15/33 39-400 Tarnobrzeg NIP: 6871825830
numer konta bankowego: 37 1140 2004 0000 3902 8113 5811
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.