Produkt dnia
KARTON KLAPOWY 250x200x100mm (XS) - 20 szt.
KARTON KLAPOWY 250x200x100mm (XS) - 20 szt.

17,34 zł

14,10 zł

szt.
KARTON KLAPOWY PUDEŁKO 150x150x150mm - 20 szt.
KARTON KLAPOWY PUDEŁKO 150x150x150mm - 20 szt.

17,33 zł

14,09 zł

szt.
Karton fasonowy 140x70x75mm biały - 20 szt.
Karton fasonowy 140x70x75mm biały - 20 szt.

16,31 zł

13,26 zł

szt.
Karton 140x100x20mm -20szt
Karton 140x100x20mm -20szt

11,22 zł

9,12 zł

szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Polityka prywatności

POLITYKA Prywatności. 
Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych 

 

Słownik użytych w regulaminie pojęć:  

  • Sprzedający (My) – forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830 
  • Klient (Ty) – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną i która dokonuje zmówienia w Sklepie Internetowym, 
  • RODO - czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 

 

Inspektor ochrony danych:forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830, adres e-mail: rodo@strefapakowania24.pl 

 

  1. Podanie danych osobowych, jak i zgoda na ich przetwarzanie, jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji oferowanych przez Nas usług (określonych w Regulaminie). 
  2. Jako Administrator, zapewniamy bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO. 
  3. Dane osobowe, podane podczas rejestracji lub składania zamówienia przetwarzamy w celu: 
    1. realizacji usług, o których mowa w Regulaminie, prowadzenia konta w Sklepie, w tym obsługi zapytań, prowadzenia postępowań reklamacyjnych oraz w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO), 
    2. badania pod kątem poziomu satysfakcji i potrzeb użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
    3. obsługi zapytań lub zgłoszeń nie mających związku z Umową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
    4. prowadzenia działań marketingu bezpośredniego, poprzez wyświetlanie spersonalizowanych treści (reklam), na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO, 
    5. przesyłania informacji marketingowych, dotyczących produktów w formie przesyłania email, zwłaszcza ofert specjalnych, w przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w Sklepie Internetowym ( art. 6 ust. 1 lit. a RODO), 
    6. dostosowania strony do potrzeb i zachowania Użytkowników, poprzez analizę sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), 
    7. wysyłanie newslettera (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). 
  4. Przysługuje Ci prawo żądania: 
    1. dostępu do swoich danych osobowych, 
    2. ich sprostowania, 
    3. usunięcia, 
    4. ograniczenia przetwarzania, 
    5. przeniesienia danych do innego administratora 
    6. wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora). 
  5. Masz prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, które przetwarzamy w celu marketingu bezpośredniego (np. profilowanie), w zakresie, w jakim przetwarzamy dane na potrzeby takiego marketingu bezpośredniego. 
  6. Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 
  7. Wyrażone zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach określonych w ust. 3 cofniesz drogą mailową na adres email rodo@strefapakowania24.pl. Informacja taka musi zawierać dane osobowe tożsame z danymi podanymi przy wyrażeniu zgody, tj. imię i nazwisko, adres email oraz określenie, której zgody dotyczy cofnięcie (w przypadku braku takiego określenia, cofnięcie zgody będzie dotyczyło każdego celu). 
  8. Przysługuje Ciprawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych (Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub następcy tego organu – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). 
  9. Jako Administrator możemy odmówić usunięcia danych, jedynie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli nie uregulowałeś wobec nas wszystkich należności. 
  10. Jeśli wyrazisz na to zgodę, możesz otrzymywać informacje marketingowe i handlowe, w formie newsletter. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych.  
  11. W ramach prowadzonej przez Nas działalności możemy przekazywać powierzone Nam dane osobowe następującym podmiotom: 
    1. organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, 
    2. podmiotom wspierającym Nas w prowadzonej działalności na Nasze zlecenie, w zakresie niezbędnym do zrealizowania umowy na zasadach opisanych w regulaminie, w szczególności: 
    • dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspierającym naszą działalność, 
    • podmiotom audytującym naszą działalność, 
    • podmiotowi świadczącemu dla Nas usługi księgowe, doradcze lub prawne, 
    • podmiotom z którymi współpracujemy w ramach kampanii marketingowych, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie zawartej z Nami umowy i wyłącznie zgodnie z jej zakresem; 
    • bankom w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń, 
    • pracownikom i współpracownikom działającym na podstawie upoważnienia, w celu świadczenia pracy lub usług; 
    • firmom kurierskim lub pocztowym - w celu dostarczenia przesyłek, 
    • serwisom zewnętrznym – dla wykonania zleconej usługi serwisowej, 
    • podmiotom nabywającym wierzytelności aby uregulować ewentualne zadłużenia, 
    • dla własnych celów marketingowych (w sytuacji udzielenia stosownej zgody), 
    • innym - w celu innego wsparcia prowadzonej przez nas działalności. 
Dla zrealizowania umowy i dostarczenia produktów konieczne jest podanie następujących danych osobowych: 
  1. nazwisko i imię albo nazwa firmy,   
  2. adres dostawy,   
  3. adres email,   
  4. numer telefonu 
  5. w przypadku firmy NIP 
Dane osobowe będziemy przechowywać:  
  1. przez okres 5 lat w związku z założeniem konta, liczonych od dnia założenia, w przypadku niepodejmowania przez ten okres działań na koncie,  
  2. przez okres 5 lat liczony od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje, postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione w związku z realizacją usług, o których mowa w Regulaminie,  
  3. do momentu cofnięcia zgody wyrażonej w celach określonych w ust. 3. 

 

Pliki cookies:

Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830.
Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.

Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.

Do czego używamy ciasteczek?
forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830 używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl