


17,34 zł
14,10 zł

17,33 zł
14,09 zł

16,31 zł
13,26 zł

11,22 zł
9,12 zł


POLITYKA Prywatności.
Przetwarzanie i Ochrona Danych Osobowych
Słownik użytych w regulaminie pojęć:
- Sprzedający (My) – forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830
- Klient (Ty) – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną i która dokonuje zmówienia w Sklepie Internetowym,
- RODO - czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Inspektor ochrony danych: forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830, adres e-mail: rodo@strefapakowania24.pl
- Podanie danych osobowych, jak i zgoda na ich przetwarzanie, jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji oferowanych przez Nas usług (określonych w Regulaminie).
- Jako Administrator, zapewniamy bezpieczeństwo przekazanych danych oraz realizację uprawnień Użytkowników, wynikających z rozporządzenia RODO.
- Dane osobowe, podane podczas rejestracji lub składania zamówienia przetwarzamy w celu:
- realizacji usług, o których mowa w Regulaminie, prowadzenia konta w Sklepie, w tym obsługi zapytań, prowadzenia postępowań reklamacyjnych oraz w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego i rachunkowego (art. 6 ust. 1 lit. b i lit. c RODO),
- badania pod kątem poziomu satysfakcji i potrzeb użytkowników (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- obsługi zapytań lub zgłoszeń nie mających związku z Umową (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- prowadzenia działań marketingu bezpośredniego, poprzez wyświetlanie spersonalizowanych treści (reklam), na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,
- przesyłania informacji marketingowych, dotyczących produktów w formie przesyłania email, zwłaszcza ofert specjalnych, w przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w Sklepie Internetowym ( art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
- dostosowania strony do potrzeb i zachowania Użytkowników, poprzez analizę sposobu korzystania i poruszania się przez Ciebie po stronie internetowej Sklepu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- wysyłanie newslettera (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
- Przysługuje Ci prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
- Masz prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, które przetwarzamy w celu marketingu bezpośredniego (np. profilowanie), w zakresie, w jakim przetwarzamy dane na potrzeby takiego marketingu bezpośredniego.
- Masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Wyrażone zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach określonych w ust. 3 cofniesz drogą mailową na adres email rodo@strefapakowania24.pl. Informacja taka musi zawierać dane osobowe tożsame z danymi podanymi przy wyrażeniu zgody, tj. imię i nazwisko, adres email oraz określenie, której zgody dotyczy cofnięcie (w przypadku braku takiego określenia, cofnięcie zgody będzie dotyczyło każdego celu).
- Przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych (Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych lub następcy tego organu – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- Jako Administrator możemy odmówić usunięcia danych, jedynie w przypadkach wskazanych przez obowiązujące przepisy, w szczególności jeżeli nie uregulowałeś wobec nas wszystkich należności.
- Jeśli wyrazisz na to zgodę, możesz otrzymywać informacje marketingowe i handlowe, w formie newsletter. W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania informacji handlowych.
- W ramach prowadzonej przez Nas działalności możemy przekazywać powierzone Nam dane osobowe następującym podmiotom:
- organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa,
- podmiotom wspierającym Nas w prowadzonej działalności na Nasze zlecenie, w zakresie niezbędnym do zrealizowania umowy na zasadach opisanych w regulaminie, w szczególności:
- dostawcom zewnętrznych systemów teleinformatycznych wspierającym naszą działalność,
- podmiotom audytującym naszą działalność,
- podmiotowi świadczącemu dla Nas usługi księgowe, doradcze lub prawne,
- podmiotom z którymi współpracujemy w ramach kampanii marketingowych, przy czym takie podmioty będą przetwarzać dane na podstawie zawartej z Nami umowy i wyłącznie zgodnie z jej zakresem;
- bankom w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń,
- pracownikom i współpracownikom działającym na podstawie upoważnienia, w celu świadczenia pracy lub usług;
- firmom kurierskim lub pocztowym - w celu dostarczenia przesyłek,
- serwisom zewnętrznym – dla wykonania zleconej usługi serwisowej,
- podmiotom nabywającym wierzytelności aby uregulować ewentualne zadłużenia,
- dla własnych celów marketingowych (w sytuacji udzielenia stosownej zgody),
- innym - w celu innego wsparcia prowadzonej przez nas działalności.
- nazwisko i imię albo nazwa firmy,
- adres dostawy,
- adres email,
- numer telefonu
- w przypadku firmy NIP
- przez okres 5 lat w związku z założeniem konta, liczonych od dnia założenia, w przypadku niepodejmowania przez ten okres działań na koncie,
- przez okres 5 lat liczony od początku roku następującego po roku obrotowym, w którym operacje, transakcje, postępowanie zostały ostatecznie zakończone, spłacone, rozliczone lub przedawnione w związku z realizacją usług, o których mowa w Regulaminie,
- do momentu cofnięcia zgody wyrażonej w celach określonych w ust. 3.
Pliki cookies:
Niniejsza polityka dotycząca plików cookie odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830.
Przez korzystanie ze stron i aplikacji wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą polityką. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas plików cookie, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron oraz aplikacji.
Co to są ciasteczka?
Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na twoim komputerze, tablecie lub smartphonie podczas gdy odwiedzasz różne strony w internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, "długość życia" ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia) oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową.
Do czego używamy ciasteczek?
forECOMM SYLWIA JAZGARA, z siedzibą przy ul. Stanisława Wyspiańskiego 15, lok. 33, 39-400 Tarnobrzeg, NIP 6871825830 używa ciasteczek w różnych celach: by strony i aplikacje działały szybciej i by były łatwiejsze w użyciu, aby lepiej dopasować treści i reklamy do twoich oczekiwań i zainteresowań oraz do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają w poprawianiu funkcjonalności i zawartości stron i aplikacji. Używając ciasteczek w wyżej opisany sposób nigdy nie identyfikujemy tożsamości użytkowników na podstawie informacji przechowywanych w ciasteczkach.